čtvrtek 25. února 2010

25/2 KUCHYŇKA A PĚSTITELSKÉ PRÁCE


Konečně realizováno (mám strašné dodací lhůty) - výprava do IKEA, u kuchyňky v expozici tradičně plno, H a D málem dostali nakládačku od dvou starších chlapečků s ignorující matkou, tak jsem každému vrazila škatuli s nádobím, že budeme mít kuchyňku doma. Vyrostli každý tak o deset centimetrů, jak se s těmi krabičkami nesli.

Nalepili jsme CD/plotýnky, navrtala jsem díry, namontovala úchytky/knoflíky, instalovali jsme troubu, … děti si hrály… večer se při akci H. a semínko Dalek ztratil a během mého marného lovu loupané slunečnice urval CD, demontoval úchytky… zbyl starý stoleček a hromada součástek. Parádní stavebnice :roll: .

D. zahradníkem:

obraz první: Na koberci hromádka hlíny z květináče, D. u ní dřepí a zpívá – prý aby mu vyrostly kytičky.

obraz druhý: D. nese cosi do koše, při bližším zkoumání zjišťuji, že vyrval z květináče kaktusy – prý se divně čuchaly, tak je nebudeme pěstovat.

obraz třetí – doufám, že nebude

H zahradnicí:

obraz první: přijde ke mně a oznámí mi, že má v nose semínko slunečnice a maminka vysavač vyndá (akci burák si zjevně pamatovala) Vysavač nic, smrkání nic, takže ráno nástup na ORL.

obraz druhý: doufám, že nebude

Žádné komentáře:

Okomentovat