neděle 16. května 2010

15/5 BAZÉN A MUZEJNÍ NOC

Tatínek pryč celý den, myši mají pré.

Dopoledne bazén v rozšířené sestavě (+babička a neteř) - rukávky byly správná volba, narozdíl od minula řvali jen, když měli jít domů; odpoledne jsme si v rámci akce Ostravská muzejní noc vybrali expozici historických vozidel DPO (výborná volba, protože co tam dělali, to by jim v žádném muzeu neprošlo).

Cesta areálem Barborkou;

první chvíle to ještě šlo,



pak už jsem ani tak nefotila jako se snažila udržet si přehled, kterým směrem mizí (D potřebuje lepší čepici a H jsem lovila i přímo z haly - pod páskama s rezervou projde, resp. proběhne).


tady už začíná jít do tuhého,

a tady při čekání na zpátečnní Barborku někdo vytuh.

D. bunda je celá od šmíru, čili na odpis, ale stálo to za to.

5 komentářů:

  1. Téééda tolik akce na jeden den. Muzejní noc závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvažovalas koupit děckám takové ty reflexní vesty, jako mají páni tramvajáci :D ?

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, fajně bylo.

    Vesty ani ne, ale o vodítkách nebo kravských zvoncích na krk už jsem uvažovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty reflexní vesty mi připomněly, že u nás ve školce je dávají živějším dětem, když někam jdou. Musím přiznat, že Honza ji mívá docela často... ;-)
    Den jste si ale užili pěkný :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  5. Já co teď vidím průvody menších dětí (školky, první třídy), tak vždycky první a poslední tu vestu mají. Jsem si říkala, že to není tak marné.

    OdpovědětVymazat