čtvrtek 6. května 2010

5/5 BESÍDKA VYTÍŽENÉHO MUŽE

Byla jsem varována, že z Dalka toho asi moc nevypadne, a taky že nevypadlo. Proti loňsku ale pokrok, šťoural se v nose jen polovinu vystoupení, druhou polovinu objímal mrňavou Majdu.


K svátku matek mi věnoval slona - toho si pak vzal, zjevně měl pro vařečku s chlupatými drátky větší použití než já, a přáníčko - už na první pohled bylo jasné, že toto syneček nemaloval ("rukopis", námět... D. by místo kytek určitě namaloval auto nebo bagr). Zasondovala jsem a dozvěděla se, že: "To maloval někdo jiný, já na to nemám vůbec čas, víš?"

H. si užívala školkových židliček - po besídce jich měla sama pro sebe 25.

Při poklusu na akci se mi povedlo doma zapomenout klíče, tak jsme pochodovali další hodinu po nádraží, než dorazil chlopek z práce. Poměrně vyčerpávající, slabší jedinci odpadli.

Žádné komentáře:

Okomentovat