neděle 4. července 2010

3/7 LISUJEME ČASNĚ ZRÁNA

Daliprsty mezi dveřmi.

Místo aby nechali chudáky rodiče dospat, lítali kolem šesté po bytě, zavírali se navzájem v koupelně a H. s rozběhem přibouchla dveře, když měl D. packu mezi futry a panty dveří... komu není rady, tomu není pomoci (varovala jsem je pár minut předtím).

Samozřejmě jsem řvala, hlavně po Haně, které se nic nestalo, jen skřípla D. pazoury, ale vyla jak šakal, sople po kolena, visela mi na noze, zatímco jsem uklidňovala D. , prohlížela packu, převlíkala a balila mu snídani a nějakou zábavu na pohotovost…

Výlet na pohotovost (nikoli vlakem) - zlomené to nemá, jen dost zhmožděné, vypadal zezačátku jak rosnička – konce prstů takové placaté široké, pak už jen opuchlé a poněkud barevné, nějaký nehet ho asi opustí, ale báli jsme se zlomeniny nebo poškozeného kloubu.

Nese to jako pravý muž.

Na úrazech časně ráno je fajn, že se ještě dopoledne cosi stihne - v našem případě návštěva ZOO, kde nám děti dále kvalitně hýbaly žlučí.

4 komentáře:

  1. No chudák Dalek... Úplně jsem si to živě představila... Koukám, že nejen moje děti se během prázdnin změnily v příšerky...
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Auauauau. To je moje noční můra. Slezly nehty?

    OdpovědětVymazat