pátek 18. června 2010

18/6 ŠÍLENĚ SMUTNÁ PRINCEZNA


Foto ze školky – jsem fakt ráda, že jsem neobjednávala i pro babičky (prý mu nikdo nenadával, nikdo ho nezbil, neplakal, jen se mu nechtělo smát…).

Ten pomník s růžemi ještě nic není, k tomu je přilepeno ještě A5 foto – hrad sestavený z „pomníků“ – 2 křídla po 4×3 ksichtech, nahoře cimbuří, mezi křídly věž, v ní dole brána, uprostřed nadpis MŠ a nahoře hledí jak dlouhlavá saň pančelky; vše bujně obrostlé růžemi, v pravém horním rohu kreslený pidiprinc – vybírala paní učitelka; chtěli něco jiného než klasiku na lavičkách v trávě – k její cti nutno říci, že z těch hrůz, co měla na výběr, vybrala tu nejmenší.

4 komentáře:

  1. Ahoj Maxíku, nakukuju a fakt jsem se fotkou pobavila (promiň), si říkám že niky s "hlavou v balonku" vyšla ještě dobře :-) Dalek je tam prostě boží :-) Pěkný léto a jste brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě, že to moje dítě je focený normálně ve třídě...
    Jako někteří fotografové by asi měli dělat něco jiného...
    K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle fotka je opravdu bezkonkurenční :o)
    X.

    OdpovědětVymazat
  4. Pezy, v poho, já jsem se taky pobavila ;-) Není nad klasické fotky na lavičkách v trávě, ale doba si žádá pokrok ;-)

    OdpovědětVymazat