pátek 4. června 2010

4/6 DALISVÁTEK

Nákup darů se nekonal, ale vyrazili jsme po školce na zmrzku, spokojenost všeobecná, jen skučeli, že je bolí nohy (no jo, je to daleko) a Dalek nepochopil lentilky ve zmrzlině, takže je vždy pečlivě olízal a dával mi je, že to nejí (z krabičky je jí…)Haňa stíhačka kontrolovala nepřítomného tatínka

Bublifuk - oblíbená zábava, Haňa na bublinky na chvíli nalákala i jiné děvušky; Dalka dámy přes jeho snahu se také družit celkem okázale ignorovaly (a dělaly chybu, on by jim ten bublifuk možná i půjčil ;-)

Hanica mi zas prchla a dělala hluchou; nějaká starší paní zkusila klasický trik Já si tě holčičko vezmu, když nechceš maminku poslouchat. H. se hluboce zamyslela, vzala mě za ruku, paní zatím došla těch pár metrů k zastávce, kam jí akorát přijížděl bus; Haňa se najednou začla škubat a Maminko pusti mě, já jdu s paní, já chci jít s paní!

1 komentář:

  1. Haňule je odvážná, mi tak bafnou na děcka/ bez rozdílu věku/, tak ze mne servou svršky, jak se mi budou hrabat do náručí :o)

    X.

    OdpovědětVymazat